Puerto Vallarta!

(Monday 3 December 2007) by Margriet Lenkens
Nou, wil jullie niet nog jaloerser maken dan jullie al zijn...(of wel haha) maar dit weekend ben ik naar t strand geweest, t was daar over de 30 graden haha. We gingen op vrijdag om 5 uur sochtends zodat we mooi de hele dag hadden, daar aangekomen hebben we wat op de boulevard geflaneerd hahaha en daarna kwamen 3 anderen, en zijn we gaan eten in het hotel. Het eerste hotel was een "goedkoop" hotel, maar het zag er goed uit, nice zwembad op t dak, heerlijk! Daarna zijn we uitgegaan en dat was ook zeer leuk...een aantal cosmopolitans op haha, slechts 3 euro per stuk dusja! Rond1 uur weer naar huis al leek t veel later maar we waren (of tenminste ik) doodmoe.

Volgende ochtend vroeg opgestaan, ontbijt (spaanse omelet hmmm al zat er bacon in wat totaal niet in n spaanse omelet hoort grr :@) en weer even gechilld op het dak. Daarna naar ons hotel voor de tweede nacht gegaan, all inclusive...was wel een beetje duur ja maar goed, dat is ook het enige luxe hotel waar ik ga verblijven hier in mexico dus dat mocht wel haha. Heerlijk buffet, gratis drankjes...zwembaden, en t was ook nog aan het strand zelf. Perfect dus! daarna hebben we gejetskied of hoe je dat ook schrijft en dat was suuuuuuuuuuupergaaf, echt heel vet. Eerst zat ik achterop, maar daarna mocht ik zelf en pff..echt heel gaaf. Zonsondergang bekeken aan t strand, en savonds weer gegeten in t restaurant van t hotel. Daarna gingen ze voetbal kijken maar daar had ik niet zon zin in dus ik ging silence of the lambs kijken op de hotelkamer maar ik viel natuurlijk weer vrij snel in slaap haha.

Volgende dag gekayakt in de zee, was ook heel leuk, en die amerikanen hebben een spel wat chinese fire drill heet. Deden ze ook toen we terugkwamen uit patzcuaro, het busje stond even stil in het verkeer, en allemaal rennen ze eruit, een rondje om het busje heel snel en dan weer erin springen. Gestoord hahaa, zeker in t mexicaanse verkeer! maar goed, en nu dus met kayaks. Wat een ervaringen :-) nog gechilld op t strand en in t zwembad, wat aquaerobics gedaan (zie de achterlijke fotos haha) en daarna rond 2 uur weer vertrokken richting bus. Was een interessant 4 en half uur durende trip, want rechts van me zat een vrouw een enorm stuk vlees te eten met haar handen en de bonen en maiskorrels eruit pulkend, grose! Dus ze stonk de hele weg naar vlees, disgusting. En niet alleen omdat ik vega ben, denk dat niemand deze geur appreciated zou hebben! En links was een zwetende vrouw iets in haar bagage aan t zoeken waardoor ze haar achterste in mijn gezicht stak, gezelligggggggg! Anyway, t duurde maar 4 uur dus :P

Vandaag had ik n toets van spaans, niet echt voor geleerd dus ging mwah..verder heb ik weinig meer te doen hier, vrijdag essay voor spaans inleveren, maar mn andere vakken zijn min of meer klaar. Weet nog steeds niet wat ik gemiddeld ga staan voor psicoterapia (mn moeilijkste vak) want heb voor de laatste toets wel een 10 gehaald, maar ja, mn participatie in de klas was niet zo best dus ben benieuwd...pff hoop t snel te weten want wil hier inmiddels wel weg haha, om te reizen!! maar no worries, ik ga jullie op mn site op de hoogte houden van mn reisplannen haha.

en zometeen heb ik les van evaluación de la personalidad, waarvoor ik woensdag GEEN toets hoef te maken omdat ik vrijstelling heb vanwege mn vorige cijfers. Tsja, het blijft een apart systeem hier........

Fotos: http://www.mijnalbum.nl/Album=UXZTB3RP
Hasta luego!

• HEUUJJJ by lisa :)
  • Reizen by Mama
  • :) by mirrie

Home | Features | Sign Up | Contact | Privacy Policy | Terms & Conditions | © 2006 - 2018 TravelJournal.net